Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 26 januari 2012

Viktigt viktigt

Gå med, dela sprid kunskap
 
https://www.facebook.com/groups/372433569440643/doc/373797322637601/

Okunskap är farligt, hjälp oss rädda liv!!!

Genom alla tider har blivande mammor fått höra att fosterrörelserna ska avta i slutet av graviditeten. Detta är helt fel och i höstas, 2011, blev det ändringar i läroböckerna för barnmorskor och det blev uppmärksammat i media på olika sätt.

Trots detta vet få om denna ändring och sprider dessa myter och okunskap vidare.

Hjälp oss nu att sprida korrekt information och på så vis rädda oskyldiga barns liv.

Våra änglar behöver inte sällskap av de som kunde räddats. Vi änglamammor vill inte bli fler i onödan.

Visa att DU bryr dig genom att bli medlem och genom att sprida denna grupp vidare, värva fler medlemmar så informationen når ut till alla. Bästa sättet att få ut information är genom mun till mun.

Bli medlem, dela sidan, sprid kunskap och rädda liv!!

2 kommentarer:

lillstrumpa sa...

Bra! Har skrivit på min blogg också, besökarantalet hade hoppat upp till 90 så kanske kan de nå ut till några fler...så skrev jag en tråd på FL också...hoppas nu att folk sprider. Kram på dig mamy!!

Malin sa...

Så bra.
Ja det hoppas jag med, ska leta upp tråden också
Kramar