Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

måndag 2 januari 2012

Sovit mer än dåligt
Sov inget alls inatt
Några timmar nu på dagen, bidde det.
Svärsonen ringde och väckte mej
Ville ha kaffe
Så kaffe blev det
med en svärmor som var som aspackad
Till att börja med
men jag tog mej i slutet

4 kommentarer:

Nettan sa...

hej ,hur mår du? hur gick det hos soc??
kram

Malin sa...

Jo tack. Förutom sömnbrist så är det ok
Det gick jättebra på soc. Fick hjälp för både december och januari, hade sökt hjälp för decembers räkningar och mat mm i januari, men min socsekreterare sökte för mat och sånt för december också. Jag hade tydligen legat mer än 5000 under norm. Så nu är alla räkningar betalda och det finns pengar på kontot, härligt

Nettan sa...

åh, vad glad jag blir för din skull!
många kramar!

Malin sa...

Tack ska du ha, kramar