Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

måndag 9 januari 2012

Hål

Ja det finns ju en del hål i mitt liv

Hål i taket, en del små, ett långt
Fyra stora där det skulle varit väggar, nu sitter där presenningar

Hål i vägen, på vissa ställen väldigt djupa
på andra ställen mer moderata.
De försvinner nu snart när prinsarna återkommer


Hål i tänderna
Får jag dras med
Hur många?
Ingen aning
Får laga så småningom, visst soc kan betala
Men, känns skönare att göra det med egna pengar


Hål att stoppa pengar i
Har väl de flesta
Här finns det en del
Csn är det största, ja, förutom huslånet då


Och så ett litet lagom hål som är förbannat outnyttjat, gissa vilket?

3 kommentarer:

Nettan sa...

hej malin,nämen saknar du sex?
hoppas du får nåt snart då.
kram

thejeanettishway sa...

ha ha ha...
höll nästan på att säga som man sa förr:
"du sitter på en guldgruva".
att gå till tandläkaren älskar jag.
jag har 400.000 kr i skuld hos fogden så det så...
kommer aldrig att bli betalt och jag skiter i vilket.
kram på dig.
ps. C byter kvinna igen!!!

Malin sa...

Ja jag går gärna till tandläkaren
Skuld hos Kf har jag med, de har utmätt när jag tjänat pengar, men då har å andra sidan andra skulder som jag så inte kunnat amortera på längre gått till Kf istället, så läget blir ju status quo.
Nä seriöst? oj då det varade inte länge

@Nettan. Nja ibland så kan jag ju sakna sex, men inte så ofta. var utan i elva år och det klart jag kan tycka att det är slöseri på ett sätt.
Saknar kramar och gos mer