Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

onsdag 18 januari 2012

Som det kan bli

Roll: Ensamstående förälder [ Byt roll ]

Inbox

Idag 09:38

*Moderator


Ärende: 277328 Ett inlägg som du skrivit under rubriken "Misshandel?!" har plockats bort. Det är viktigt att respektera trådens ämne. Inlägg som anses Off topic i det allmänna forumet kan komma att tas bort om det anses störande för tråden. (Off-topic är överhuvudtaget inte tillåtet i Känsliga Rummet) Har du frågor eller synpunkter på detta beslut vänd dig till supporten: support@familjeliv.se Här är en kopia på inlägget du skrev: "Så blev mitt inlägg borttaget Ok Men jag står för vad jag säger Hoppas ingen söker hjälp från Kerstin 995 Med såna åsikter kan hon göra föga för kvinnor som blir misshandlade

2 kommentarer:

thejeanettishway sa...

jösses!
man kan tappa hakan för mindre...
kram//

Malin sa...

Ja jag kan inte tycka att mina kommentarer är OT
Tråden handlar om misshandel, tjejen frågar vad hon ska göra, den här personen svarar n¨got otroligt dumt och jag anmärker på det
Men men