Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 12 januari 2012

Kapten K kom med mina droger och efter nån timme
så var livet sej likt igen
Fyra dagar utan gör skillnad
tyvärr

Ute blåser det och är mörkt och kallt
Svinig vind.
Annars bangar jag inte för att gå i mörker
Men då ska det inte blåsa nv vind inte

Nä, stannar inne, fixar fler foton
Käkar ett par mackor och
dricker kaffe

Ser en dokumentär om ett hotell
Blev fast
Bra tv gör sånt med mej
Sätter mej fast i soffan
Annat också såklart
Soffan själv gör det, tror jag
 

3 kommentarer:

Millan sa...

I'm the drug dealer!

Ja, det visade sig att jag glömt hur mycket som helst från den boken.

thejeanettishway sa...

kan ju vara anal magnetism...
*skojar*
kram från Ed//

Malin sa...

Ja du Jeanette, du har nog rätt. En stark en dessutom.

Min alldeles egna drugdealer, så himla bra att jag har dej
Jaså du har hunnit glömma, ja det gör ju jag med, inte helt fel, då kan man ju läsa om böcker med god behållning