Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 19 januari 2012

Somnade och fick sovit fem timmar ca
Rätt så dumt med tanke på att solen sken hela dagen idag
Snart värmer den huset
Snart ska jag ta fram solstolen jag köpte i somras
och lägga mej och sola här ute

Nåväl
jag har sått pelargonfrön idag
Det är början på våren och sommaren

Nu ska jag stänga ner datorn några timmar
Försöka vara lite effektiv
Göra saker

Få undan lite
Hänga tvätt
Vattna alla blommor
Kanske bygga den här hyllan jag tänkt sätta igång med i
en evighet nu
Eller åtminstone börja byggandet

Inga kommentarer: