Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

tisdag 3 januari 2012

Brutalt väckt

Låg och gonade mej i sängen. Halvsov, sov en stund, hade det gott.
Så. Pang! Det small ordentligt utanför mitt sovrum.
Upp. Tittar ut. Och får se att ett fönster från hallen har ramlat ut, ut på backen.
Visst farstun är jävla dålig och den ska rivas den dag jag får börja renovera, men ändå
Nu får jag ut och spika. Inte så bra med ett hål i väggen

5 kommentarer:

LillaTuss sa...

Men..... fy satan vilket uppvaknande

Malin sa...

Ja det var inget roligt alls.
Så vaknade jag dessutom med huvudvärk, klockan halv tre och innan jag kom i form så var det mörkt och omöjligt att göra något åt det. Får hoppas jag får fixat det imorgon

Nettan sa...

hej Malin!
sitter och läser i en tråd om tandläkare där du va med och debatterade,intressant.

Malin sa...

Oj måste vara en gammal tråd då, det minns jag inte

Malin sa...

Ha ha jag hittade den.
Kul att jag fick rätt i mitt räkneexempel till slut