Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

onsdag 4 januari 2012

Nu skulle jag

Sitta här och skriva och titta in i min nya skärm

Men det sket sej. Kapten K var snäll och kom hit och hämtade mej
Vi körde till Ica, men nä, inte utan legitimation.
Men jag har ju ingen, ju.
Det brukar funka ändå.
Får försöka imorgon med passet, ligger i bankfacket så det får bli en tur ner i källaren på banken först.
Och ja, jag vet, jag ska ha en fungerande legitimation
Men det är jävligt svårt att få ihop en bra hårdag med en bra sminkdag och dessutom ta sej till fotografen den dagen


2 kommentarer:

Nettan sa...

hej ,Malin
nu blev jag förvånad1 har du ingen legitimation?
tror jag va 15när jag skaffade första.
idag har jag ju körkort!*stolt*

Malin sa...

Jodå, jag har en. Men den gick ut 1991.
Jag använder den på apoteket, men fick tji idag
Lite konstigt att hon inte lämnade ut ändå för det brukar den här tjejen göra annars. Tror att det berodde på att en kollega till henne stod där. Detta är vådan av att vara " känd " Alla vet vem jag är och så har det alltid varit. Något leg har aldrig krävts. Min pappa är snart 80 och har inget leg. Han är dock mer känd än jag