Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 14 januari 2012

Trädgård

Jag var ute en stund här på eftermiddagen
Eldade lite skräp, plockade pinnar och slängde i brasan
Satte igång en maskin med tvätt
På väg upp från källaren får jag se att mina rosor har fått nya skott
Det är nog första gången det har hänt så här tidigt
Bilder kommer imorgon, det var för mörkt nu
Nu ska jag rusa, in i duschen, sen på med ansiktet, ska åka till Lillstrumpa och se på film och äta nåt gott.
 

1 kommentar:

nettan sa...

hej hej.
gud vilka problem jag haft med datorn!
men kanske är lösningen nära!
gud vilket dataproffs jag är!!
kika in till nya sidan:
www.tacksam.bloggplatsen.se
nettan (fd lantligalivet.blogspot.com)