Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 28 januari 2012

Jag vevade upp
det började bra
men fan vet om det inte är
nåt fel på fjädern

Lite 5:56 imorgon kanske?
Så jag riktigt kommer igång

Nåväl
Jag har åtminstone:
- planterat om de små pelargonerna
- satt upp en skiva i dörren istället för det trasiga glaset, så nu kan jag få ha snickarrummet kattfritt
- gått igenom en del fuchsior, slängt sånt som var absolut stendött
- bränt skräp
- tvättat tre maskiner
- jobbat med lite bloggdesign ( fast det är ju nöje inte arbete )

Nu, The Wire, världens bästa tv-serie
Imorgon nya tag

2 kommentarer:

LillaTuss sa...

Veven funkar inte här heller och du fick klart mer gjort än jag.... så grattis!!

Malin sa...

Tackar. men jag har ju inget jobb som sliter på mej. Jag borde få mkt mer gjort än jag faktiskt får