Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

onsdag 4 januari 2012

Biiig boobs

Om man inte sover så kan man ju titta på tv
Det gör jag, om där finns något att titta på. 
Nu på tidiga morgonkvisten så såg jag ett program om stora bröst.
Och då snackar vi STORA BRÖST.
En gång i världen så fanns det en kvinna som hette Lolo Ferrari
Hon hade lagt in 3 liter i varje bröst. Gud vet hur stora de var innan. 
I programmet visade de kvinnor med 4 liter, 5 liter och till sist 5,5 liters inlägg.
Så jävla groteskt. En av kvinnorna var en liten smal asiatisk kvinna som normalt sett borde haft yttepytte bröst. 
Bakom varje kvinna stod det en man, en bröstfanatiker. Om det inte gjorde det för ögonblicket så hade det gjort så tidigare. Män som levde på att visa upp sina skapelser.
My God
Glad jag är över mina egna. De fyller upp näven. Räcker fint för mej

5 kommentarer:

thejeanettishway sa...

vansinnigt nöjd med mina faktiskt.
trots begynnande häng, hög ålder och ammadet av FEM kidz...
de är ff stora och klär bra i en ordentlig behå :)
kram och god fortsättning på nya året!

Malin sa...

Tack och en god fortsättning till dej också.
Ja mina har alltid varit små, utom när jag varit gravid då, när jag slutade amma nr tre så tyckte jag att de försvann, men jag vande mej u.
Nu när jag gått upp lite så är de ju en aning större. Bh använder jag inte, bara när nöden kräver. Känner mej instängd. men nöjd med mina tuttar är jag Kramar

LillaTuss sa...

Har sett det där programmet för länge sen. Groteskt!!! Jag har inte mycket att skryta med... men omtanke, kärlek mm sitter ju inte i tuttarna

Nettan sa...

jag tror oxå jag har sett programmet,äckligt!
jag är nöjd med min 80B det är lagom!

Malin sa...

Här saknades det nog något i huvudet på damerna, något de försökte kompensera för med bröst. Eller så var de manipulerade av männen, ja, eller både och