Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 19 januari 2012

Ännu en vaken natt

Lite klurigt det där för det är rätt så mysigt att vara vaken på natten, samtidigt som det känns hopplöst
Man måste ju vara vaken dagtid om man ska fungera i samhället
Jag är till och med sån att om jag vaknar vid ett så känns det som att dagen är förbi
Det är ingen idé att ringa samtal, eller starta något projekt
Vilket ju inte stämmer egentligen
Inte mer än om jag ska jobba ute och det är mitt i vintern och blir mörkt
Idag ska jag i alla fall ta ett tag i källaren
Och så ska jag samla ihop lite saker som ska till Återbruket imorgon

Inga kommentarer: