Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

måndag 30 januari 2012

Rummet som gud glömde

 det finns, tyvärr här i mitt hus
Men det ska bli något annat
Mitt nya sovrum
en dag.....
Huga jag visar upp min värsta sida här

Praktiskt att ha ett rum där man kan dumpa allt som man inte har plats för. Och där barnen kan låta allt som de inte vet vad de ska göra med ligga kvar



4 kommentarer:

LillaTuss sa...

Modigt!!!

Lairama sa...

:)
Kul med någon som vågar visa hur det ser uti ett riktigt hem. Bra alternativ till alla välstylade inredningsbloggbilder.

Malin sa...

Ja ha ha. Jag fick trycka snabbt på publicera och sen stänga av datorn

Malin sa...

Tack för din kommentar.
Ja välstylat är det blir det nog aldrig här, ens under de bästa förutsättningar
Men det här rummet har fått förfalla länge
Konstigt nog så förändras det aldrig hur mkt jag än plockar bort därifrån