Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

onsdag 25 januari 2012

Fick gjort lite nytta idag
Hemma hos Kapten K
Borrade några hål
Fick upp en hylla
Skruvade lite skruvar
fick upp gardinstång
Slog i tavelkrokar
Som det ska upp tavlor på
jävla krokar förresten, krångliga
Men skönt att vi fick det gjort
Det är ju rätt länge sen vi blev klara med
tapetsering och målning ju

3 kommentarer:

thejeanettishway sa...

tack för det du skrev inne hos mig igår! uppskattas :)
kram//

tacksam sa...

hej malin.
se där ja!
det är mer än jag orkar på en dag!
hoppas du hade en bra onsdagskväll.

Malin sa...

Ja ibland blixtrar jag till och får saker gjorda
Det är ju dessutom roligare att greja hemma hos någon annan
Jag sov bort hela onsdagskvällen, eller halvsov i alla fall