Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

tisdag 17 januari 2012

Den där människan som hade skrivit på familjeliv.se och som jag citerade här hade anmält mitt inlägg så det var borttaget idag och jag fick en varning.
Jag anser att hon är knäpp och det står jag för
Hon hade dessutom svarat mej nu: Hennes inlägg är det som jag strukit under


  1. Kerstin 995 skrev 2012-01-16 21:16:19 följande:
    mamita64
    Ja han sluta slå då när jag sa till vad är det för konstigt med det. De bor under mig. 
     
     
    För att vara en person som säger sej stötta misshandlade kvinnor och ha gjort så i många år, så är du otroligt naiv
    Du tror alltså att en man som misshandlar sin kvinna slutar med det för att du kommer och säger till?
    Kanske han inte slog mer?
    Nähä, men det finns ju andra effektiva sätt att misshandla på
    Kanske slog han på andra sätt, så du inte hörde
    kanske hotade han henne och sa att om hon gjorde ljud ifrån sej så skulle hon dö?
    Alltså kom igen

2 kommentarer:

LillaTuss sa...

Det luktar falskhetom den där människan

Malin sa...

Ja. Något är ju helt klart fel på na