Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

söndag 18 december 2011

Slö, slapp och likgiltig

Hade tänkt att helgen skulle gå i samma aktiva anda som fredagen gjorde. Men nä.
Efter två hela nätter med kliande kropp och hårbotten så fanns det inte så mycket energi kvar.
Igår brände jag gammalt skräp och körde en tvätt. Idag har jag inte gjort ett smack. Mer än att åka till Happy med mamma och handlat lite och sen vidare till Coop och Ica för lite annat smått. Glömde så klart köpa magnesium. Jag tittade efter det på Coop, de hade inget, väl på Ica hade jag glömt av det hela.

3 kommentarer:

LillaTuss sa...

Din rubrik stämmer in på mig. Vill vara PIGG, glad och alert.... Kram

Malin sa...

Ja den stämmer oftast inpå mej också.
Pigg minns jag knappt hur det känns att vara.
Dessvärre, kramar

LillaTuss sa...

Pigg har jag inte varit sedan helgen innan den 14 februari :(