Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

fredag 16 december 2011

Jag i listform

 Snodde denna från Jeanette.


Dag 1 – 10 fakta om mig själv
Dag 2 – 9 saker jag gör varje dag
Dag 3 – 8 saker som irriterar mig
Dag 4 – 7 rädslor
Dag 5 – 6 sånger jag tycker om
Dag 6 – 5 saker jag inte kan leva utan
Dag 7 – 4 minnen jag aldrig glömmer
Dag 8 – 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 9 – 2 saker jag önskar jag kunde göra
Dag 10 – nån/nåra personer jag litar på

Idag då 10 fakta om mej själv:

  1. Jag är en optimist, allt ordnar sej 
  2. Jag gillar singellivet, fast saknar kramar ibland
  3. Jag läser i mängder, gärna engelska deckare.
  4. Jag kan tapetsera, måla, fixar det mesta. men har stora problem med att såga rakt.
  5. Sjunger till all musik jag hör, nästan,. Visserligen hellre än bra, men ändå
  6. Jag kan tända till och bli förbannad på en tiondels sekund, men är lika snabbt på gott humör igen
  7. Ser på dokusåpor för då känner jag mej som en bättre människa
  8. Jag är en jäkel på att baka, även på att laga mat, fast jag har egentligen inget intresse för matlagning
  9. Ber i stort sett aldrig om hjälp. Gillar att klara mej själv.
  10. Vill gärna att allt ska gå fort, helst ska det vara gjort igår.

Inga kommentarer: