Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

fredag 2 december 2011






För några år sen så fick jag för mej att jag skulle göra om köket. Nya tapeter, annan färg
Så jag bytte från vit tapet med blått mönster till gul dito och så målade jag lite detaljer och skafferiets utsida i grönt.
Nu ville jag ändra igen. Ville inte ha papperstapet längre utan vinyl. Så jag köpte mej en vit/grårandig vinyltapet och en röd färg som hette "Kärlek"målade skafferiet invändigt med vit färg och utvändigt med den röda. Köket har fått sej ett rejält lyft, om jag får säga det själv. Tapeten är fantastisk. Den ändrar färg efter ljuset, ibland är den mer grå, ibland vit, ibland nästan lite lila. Dessutom så vet jag ju att den är lätt att tvätta av. Har liknande tapet i ett annat rum.


Ja så här bidde det.  Inte så lätt att se på så liten bild kanske, men stoor skillnad i verkligheten
till sommaren tar jag dörren också

 

Inga kommentarer: