Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 10 december 2011

Nu är det inte synd om Marcus Birro längre kan vi läsa här.   
Han ska få vara med i Efter tio med Malou. 
Så tills vidare behöver han inte gråta i media.

Tyckte jag någonsin synd om honom? Nej, absolut inte. Om vi tar den här senaste grejen, att han gick ut med att han kandiderade till platsen som partiledare för Kristdemokraterna: Man jobbar inte på ett samhällsprogram eller som tex nyhetsankare och går ut med vilket parti man håller på. Det vet alla, utom Marcus Birro då förstås. 
Han verkar vara den sorten som handlar först, tänker sen och gnäller när det inte går hans väg. Någonstans får man väl ta och bli vuxen ?

2 kommentarer:

LillaTuss sa...

Vet du.... Jag har inte ens brytt mig om att läsa vad han skriver om! Så jag är helt lost i vad han tycker och gör. Verkar ju inte direkt synd om honom i alla fall

Malin sa...

Nä synd om honom är det inte.
jag kan väl inte låta bli att läsa, retar mej så in i norden på såna människor