Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 15 december 2011

Så snurrig.
Åkte till affären, var till och med på ( läs vid ) apoteket, men glömde köpa magnesium.
Attans, jag som längtat efter att testa och se om det har nån effekt på mej.
Så kommer jag hem, ska ta en värktablett ur påsen från apoteket och upptäcker att det ju inte är min påse! Det är ju dotterns. Så ringa dottern och så fick svärsonen, som ändå skulle ut på tur, svänga förbi och vi fick bytt påsar. 

4 kommentarer:

LillaTuss sa...

Snurriga dagar har vi alla. Jag glömde köpa bröd, men har tack o lov så det räcker till frukost imorron. Jag var oxå på Apoteket men när jag kom in glömde jag vad jag skulle ha förutom receptet då. Suck!!

Malin sa...

Ja så är det väl- Problemet för mej är att det är nästan tre km till samhället och jag har inte nån bil, så glömmer jag något så får det antingen vänta, eller så får jag gå och fixa det.

Men visst är det värdelöst, kan det var åldern tro?

LillaTuss sa...

Antagligen en kombo av ålder och för mycket i huvet pga kvinnlig simultankapacitet. Åtminstone låter det friskare ;)

Malin sa...

Du är smart du, kramar