Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

onsdag 7 december 2011

Insamling

 Fick detta på mailen från min dotter
Hon startar insamlingen till minne av sonen Max som gick bort förra året i en hjärnblödning och som jag skrivit om under taggen Mini.

Din vän har startat en egen insamling hos Hjärnfonden och bjudit in dig till att delta i den.

Jag har startat en insamling till minnet av Max, jag behöver all hjälp jag kan få med att sprida ryktet så fler kan skänka pengar. Allt går oavkortat till hjärnfonden. Vi har alla på nåt sätt kommit i kontakt med nåt som hjärnfonden forskar om; depression, stroke, adhd, add, borderline, ångest...listan kan bli oändlig. Gå gärna in på hjärnfondens egna sida och kolla lite så ni kan sprida lite mer info i samband med att ni sprider insamlingen. Tack och kram!! J

Du kan bidra till insamlingen genom att klicka  HÄR

Inga kommentarer: