Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

onsdag 28 december 2011

Julen fortsatte hon mor och far på juldagen. Dit kom mina syskon, storasyster, storebror, lillasyster, min brors barn, mina barn ( två av dem, inte Srgt J ) mamma och pappa och jag, ja och så Loppan då. Som var på uruselt humör. Var det jobbigt med folk på julafton så var det inget mot vad det var på juldagen. Bara mamma funkade. Små stunder i mitt knä, men annars, mammaHon blev glad först när hon fick filma med min kamera Den är gott kladdig nu, men Loppan var nöjd. En sak till fick henne på bra humör. Hon fick en gåvagn och när hon stod upp och höll i handtaget till den, då sken hon som en sol.




Vi åt  gott, mamma hade gjort en ansjovismousse till mej, bara mej. De andra fick dela på en. Ha !
Julklappar i mängder igen, massor av verktyg, skruvmejslar dominerade, precis som jag önskat mej

Inga kommentarer: