Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 1 december 2011

Radio hjälper

Oftast när jag ska jobba här hemma så spelar jag musik. Det underlättar enormt att lyssna på och sjunga med i låtarna. Men nu lyssnar jag på Radio1 ( här) Robert Aschbergs program går nu här hela tiden. Roligast att lyssna på är " Fri åkning" där lyssnarna får ringa in och prata om vad som helst. Lite som " Ring P1 " fast brutalare, ja eller Aschberg är brutalare än programledarna på SR.
Just nu lyssnar jag på ett program som gick för några veckor sen. Passar utmärkt när man står vid strykbrädan och fixar fållarna på de nya gardinerna som jag syr till mitt nya sovrum. Som jag förhoppningsvis ska lyckas tömma på allt som står därinne nu och flytta in mina saker i.
 

Inga kommentarer: