Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

söndag 18 december 2011

8

Saker som irriterar mej
  1. människor som kör för fort, skiter i trafikregler, eller skyltar.
  2. dansbandsmusik
  3. kläder som hindrar mej från att röra mej så som jag vill, som får mej att känna mej som en Michelingubbe
  4. människor som säger, eller skriver " jag är inte rasist men........" och sen börjar babbla om det stora hotet islam, eller  något annat lika främlingsfientligt. Oftast väldigt dåligt pålästa och med liten substans i det de säger
  5. jag själv......inte alltid, inte ens varje dag, men jo då, det händer allt
  6. de som " vet " precis hur våldtagna och / eller misshandlade kvinnor ska uppföra sej / göra och som inte är intresserade av att lyssna och lära av de som faktiskt sitter inne med kunskapen
  7. min värk och min trötthet
  8. ständig blåst.Om det blåser ibland så ok, men så som det varit nu, nope

Inga kommentarer: