Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

tisdag 13 december 2011

Rökning igen..

Har lagt ner igen. 
Så var tanken. Röka i nån vecka, sluta sen igen. 
En cigarrett hade jag kvar i lördags. Rökte den, hällde vatten på alla fimpar och kastade dem
Trots att jag var på fest halva natten så var jag inte sugen och rökte ingenting. Nice

2 kommentarer:

LillaTuss sa...

Duktigt! Där ligger jag i lä :(

Malin sa...

Ja jag vet inte jag.
Jag har ju fått hjälp genom att jag ätit Champix. men trots att det är mer än tre och halvt år sen jag egentligen slutade så kommer de där gångerna när jag är sugen, eller bara vill testa hur det känns och vid några tillfällen så har jag åkt dit igen. Hoppas det håller den här gången. Du kan du med!