Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 27 februari 2014

Gymmet idag

Vi är fortfarande förkylda. Inte vrålförkylda, men lite off, så där.
Så vi tog det lugnt idag också.
Gick i en hastighet av 5 km/h i fem minuter ( brukar ha 6km/h eller lite till)
Rodden idag stannade på 5,45 minuter. Då var jag nämligen på 1000 meter. Heja mej!

Sen gjorde vi våra vanliga övningar. Men bara två varv. Inte de tre vi brukar göra. Dessutom så tog vi det lugnare än vanligt.

Jag avslutade med ett stretchpass. Inte så långt, Kapten K skulle iväg, men ändock.

Jag kollade in ett par filmer med stretchpass och övningar på youtube igår och gjorde ett för rygg och höfter i går kväll. Det var från det passet jag hämtade övningar idag.
Så härligt, helt underbart när det töjer i musklerna, på gränsen till att göra ont, men det gör inte ont, det bara känns. Den som gjort en djup ordentlig stretch förstår vad jag menar.
 Här kommer passet för rygg och höfter

Inga kommentarer: