Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 15 februari 2014

Det har hänt något med mej.
I morse vaknade jag av mej själv innan klockan ringde. Det brukar bara hända när jag ställt klockan för att gå på jobb eller ett möte. Idag var den ställd för att gå på gymmet. Fast klockan ringde 9 och vi skulle åka 1230, så det var ingen stress som väckte mej.
Nu gjorde jag som så att jag ställde om klockan och la mej i 90 minuter till och jag är rätt säker på att jag somnade om.
Sen så har vi detta med eftermiddagssömnen.
Oavsett hur mycket jag har sovit på natten så brukar jag alltid sova några timmar på dagen / tidiga kvällen. Några kan bli två, tre eller fyra. Lite beroende på vad jag gjord dagen före och hur nattsömnen varit. Men, den här veckan när jag lagt mej på dagen så har jag inte somnat. Jo, en gång. Men resten av gångerna så har jag bara blundat och vilat.
Minns inte när det hände sist. Så länge jag kan minnas så har jag sovit när jag fått chansen.
Trött är jag ändå, hoppas att den tröttheten också försvinner så jag kan vara i full gång hela dagarna!

Inga kommentarer: