Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

måndag 10 februari 2014






Ja, trots regn så blev det en sväng idag också. Framåt 21 hade regnet upphört och jag slängde mej ut. 
Appen krånglade, den påstod att jag gick de första 500 meterna på 15 minuter, alltså 10 minuter långsammare än normalt. Alla mellantider påverkades av detta. Ibland har appen svårt att hitta satelliten som den hämtar information från, verkar det som. Då slutar den bara funka och så får jag stanna och vänta till dess den behagar gå igång igen. 
Krokusbladen har kommit upp. Inga blommor ännu, dock
Med lite god vilja kan man skönja en knopp där långt bak i bilden. Snödroppar. 

Rabarbern kommer med stormsteg
En rad rabarber på gång och en Lost på språng ( ja hon heter Lost)

Det blev en bra eftermiddag med trädgårdsarbete. SÅ himla skönt att kunna vara ute och jobba, äntligen. 









Inga kommentarer: