Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

söndag 9 februari 2014











Jag tog en längre promenad idag. Tanken är att en dag i veckan skall jag kunna gå längre, utan tidspress, mer för njutning. och det blev det verkligen idag. 


Den här lilla godingen träffade jag i en hage

Ihop med den här vackra killen

Dessutom träffade jag två av de här hästarnas kompisar som var ute på promenad med sin matte. 
Den ene killen var tveksam till mej, han gillade inte folk han inte känner. Men den andre, ännu en Shettis, han hade inga problem med att vi inte var bekanta sen tidigare. Oj han pussades, han snosade och gosade och bet lite i mina kläder och fingrar. Så pussade han mej rätt på munnen. SÅ härligt med en liten häst som sträcker upp huvudet och ger mej en puss<3 nbsp="" p="">


Jaha ja, detta har inget med dagen att göra. En bild jag tog igårkväll bara. Osminkad och härlig

Inga kommentarer: