Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

söndag 23 februari 2014

Hemkommen från gymmet då.
Jag gick i 5 minuter på 5,5 km/ h och sen rodde jag 1000 meter på 6,10 minuter.
Det känns att jag inte är riktigt i vanlig form. Men, förkylningen har inte blivit värre. Jag är lite tät och har ont i halsen, men mår bättre än igår.
Vi var och tränade i 1h 10 min ungefär.
Jag har aldrig fått träningsvärk av den träning vi gör nu och det känns som om den är en aning för snäll.
Men det behöver ju inte vara dåligt på något sätt. Det jag gör nu är att lägga till en del hantelövningar och från och med tisdag kommer jag att lägga till magövningar också. Inga mängder, bästa att ta det lite lugnt i början. Jag vill inte riskera att mina leder krånglar eller att jag tröttnar på träningen.

Nu skall jag anmäla mej till en utmaning / tävling också. Då skall man träna 20 gånger på 60 dagar och så är man med i utlottningen av en personlig träning i tre timmar plus en kroppsanalys.

Imorgon hoppas jag på bra väder så jag kan gå långpromenad

Inga kommentarer: