Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 6 februari 2014

En lång dag idag. Först gymmet, sen styrelsemöte på kvinnojouren.
Efter det pappersarbete och så hjälpte jag en kvinna att fylla i papperna för skilsmässa.

Rätt så nöjd med dagens värv.
Imorgon blir det handla, fika på bageriet ( jag har fått semlogram, men min semla går nog till Loppan eller mamma, jag är inte så där överförtjust i just semlor) och så zumba här hemma.

Inget ut och gå just imorgon. Jag har lagt om veckan från 6 gådagar till 4.
Så två dagar på gymmet och en vilodag. Eller nä, inte vilodag, men jag har tänkt mej att på fredagar när jag handlar, då skall jag låta den där zumba- cd:n snurra här hemma.
Nu går jag ju på gymdagarna också, har gjort hittills i alla fall. Men inte lika långt och inte lika fort.
Meningen är ju att detta skall hålla i längden!

Inga kommentarer: