Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

onsdag 26 februari 2014

Blandat

Jag läser Aftonbladet och ser till min förtjusning att Heroes kommer tillbaka.
Förvisso först 2015, men va fasen, det är bara ett år dit ju.

En pastor har en sekt som anser att de skyddas av Gud från att bli bitna av giftormar och just därför hanterar de just giftormar. En av dem biter pastorn, som dör, eftersom han vägrar ta emot vård, eftersom han ju skyddas av Gud. Nu tar hans son över efter pappan. ( ja herreminje)

I Uganda är det inte bara olagligt att vara homosexuell. Nu kan man få livstids fängelse för detsamma.
Och alla som känner till nån som är homosexuell måste anmäla detta till myndigheterna.
Häxprocesser? Stazityskland?

Benjamin Wahlgren drar sej tillbaka. Inte tyst och stilla, utan med en smäll! kan man säga. Hans medverkan i Let´s Dance är hans sista som??? Benjamin Wahlgren eller som musikalartist eller både ock.Det framgick inte helt tydligt.

För övrigt har förkylda jag varit med Kapten K på gymmet. Vi skulle ta det lugnt, sa vi. Vi är ju förkylda, sa vi. Nåväl. Det blev som det blev. = svårt att sluta när man väl kommit igång.
Rodden blev 1000m på 6,04. Jag tog det lugnt först, men så såg jag att det bara var 250 meter kvar till 1000 så då tog jag i. De sista 250 på en minut då alltså. (jäkla dåre)

Inga kommentarer: