Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 25 februari 2012

Vill ha

                             Den här t-shirten ska jag köpa, tror jag. Jag tycker han är så söt




 Jag hittade ett par till som kommer att sitta som en smäck på mej. Har alltid gillat t-shirtar med roliga, knäppa, knasiga tryck.



När jag var runt 17 år så hade jag en som det stod : Jag är oskuld ( med stora röda bokstäver ) men denna t-shirt är gammal ( med små svarta ) Den hade jag på mej när jag var ute och liftade, något min mor inte uppskattade. Hon uppskattade  i och för sej inte den tröjan alls. Hon klippte itu den i alla fall.

2 kommentarer:

LillaTuss sa...

Hahahaha... Finns hur många som helst. Men den där med små svarta bokstäver... vilken var det? Jag kanske fattar trögt

Malin sa...

Ha ha, det var på en och samma tröja
Först med röda stora bokstäver, JAG ÄR OSKULD, och sen med små svarta under men denna t-shirt är gammal
Jag har haft många med fräcka budskap på. Älskar dem