Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

fredag 3 februari 2012

Inte nödvändigt, men bra att ha

Jag gillar inte pynt, men jag gillar glas, i fönstret med solljus igenom
50 kronor och Loppan fick en egen stol hos mormor. Helt som ny, kanonsnygg

Ja och så Granngården då. Vid köp av 10 påsar blev det halva priset. Bidde ännu fler pelargoner och lite annat krafs

2 kommentarer:

LillaTuss sa...

Vilka fynd!! Gillar glasflskan

Malin sa...

Ja den hade lite ovanlig form och samma färg som de vinglas jag köpte på loppis för en del år sen, billigt, billigt. Gav 15 kronor styck och de bör kosta minst 100, enligt min syster som är väldigt duktig på glas