Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 9 februari 2012

Nygammal




Tusan vad krångligt. Skulle lägga till en bild, det blev inte bra, tog bort den och då försvann de andra med.
Nåväl jag har klippt mej idag, fortfarande assymetrisk frisyr, men nu i en kortare version. Det finns ett hopp om vår och värme. Jag kunde nog ha klippt kortare ändå det växer så jäkla snabbt, men jag litar på frissan, hon är jätteduktig. Det var hon som fick mej att behålla luggen också
 
Assymetrisk frisyr har jag haft länge






























4 kommentarer:

LillaTuss sa...

Du är snart ifatt mig... vad gäller kort hår :)
Snyggt!

Malin sa...

Tack
Ja jag tänkte på dej, faktiskt
Det är väl luggen som skiljer oss åt

LillaTuss sa...

Japp.... jag har ingen :)))

Malin sa...

Nä så var det ju. Samma som jag hade förr. Den här långa är en nypåfunnen idé- Min frisörska tycker att krullorna passar bättre i lång lugg än i kort