Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

onsdag 15 februari 2012

Intenst

Ja herregud
Vilken dag
Nästan ingen sömn
Upp tidigt
för att va jag

Göra iordning
fixa smink, tvätta hår
Åka och handla

Hem, på med turbon
Fixa allt som legat och väntat
får besök
herrbesök
så jag behöver inte damma =)

Men allt annat
och det räcker låångt

4 kommentarer:

LillaTuss sa...

Åh.... herrbesök ;)

Malin sa...

Ja och av en så gullig herre dessutom.
Bidde kaffe och bulle och snack.

Millan sa...

"Bulle"...

Ja loppan är världens sötaste!
Absolut, känner inte för att uppdatera bara för att. Men känner att jag gärna hade haft med mer foton. Men det blir ju svårt när kameran bara ligger och samlar damm.

Malin sa...

Lusten kommer, vänta bara
När snö och is försvinner då....
Ja bulle e gott