Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 11 februari 2012

Böcker 5

Jag läste ut ännu en bok, häromdagen.
Det tolfte kortet av Jeffery Deaver
Han har bland annat skrivit I samlarens spår som är filmad med Angelina Jolie och Denzel Washington och som gått på tv 111 gånger.  
Det är samma huvudpersoner i den här boken.
Och den var väl ok (- ish ) 
Storyn var ju ok, om än långsökt ibland. Störande moment var sida upp och sida ner med vilken info de hade om fallet, detta återkom med jämna mellanrum. Till slut hoppade jag över dem, de gav mej nada.
Nu har jag gett mej in i en Dennis Lehanebok och jag njuter

Inga kommentarer: