Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 18 februari 2012

Melodifestivalen 2012, Leksand

Ja jag erkänner, jag tjuvkikade. På Svt.se kan man se en minut av varje bidrag.
Jag har aldrig gjort detta tidigare, men idag. ....Var ju tvungen att se Ranelid in action.
Och det var väl som förväntat. Stel, orange och blöt om munnen pratade han ut några strofer.
Försökte sätta dem rätt i rytmen, men det gick inte alltför bra. Kanske hämtar han upp sej till ikväll?
Hade jag nu lyssnat på honom så kunde jag ju lika gärna höra på hans konkurrenter. Jaha ja, det gav mej väl inte speciellt mycket, måste jag säga. Kan ju tippa att fröken Sandén går vidare till Globen tillsammans med hr Johnsson. Återkommer senare

1 kommentar:

LillaTuss sa...

Jag tänker smygtitta ikväll... på Ranelid. Måste ha varit en syn ;)