Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

fredag 3 februari 2012

Jag svor inte en enda gång

Detta trots att jag monterade ner en garderob
och satte upp den igen
Här är så lågt i tak att
man måste
montera ihop en garderob
stående

Det är inte meningen
Man ska göra det på golvet
Så fatta att det är ett äventyr att göra det
stående, ensam
Nu var den här bara 40 cm bred
så den var enklare i och med det
Nästa är 60 cm.
Fan vet alltså
Då får jag nog be om hjälp

Nu ska allt linne flyttas från farfars gamla skåp
till den här garderoben
Farfars skåp ska bli ett kulskåp

Inga kommentarer: