Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

onsdag 11 april 2012

Mjausik

Ibland så bara vet man
ibland kräver det ett längre tag
Ibland räcker det med att höra ett intro
Ibland krävs flera genomlyssningar
Följande är ett introaha
De första tonerna i bilen på vägen
till affären och jag var såld
Så la jag till videon till det
My God Gotye




En annan låt som jag föll
i farstun för är
Fun´s låt
We are young
Jag gillar när det inte bara
 är en låt rakt av, utan
att det händer lite i den



2 kommentarer:

Karin sa...

Hej:) Har kikat runt här lite och hittat mycket som jag gillar. Blandat och roligt och inte så roligt men bra ;)
Jag återkommer!
kram.

Malin sa...

Tack och välkommen
Vad glad jag blir över dina ord. Lite så tårarna svider i ögonvrån.
Får hoppas jag klarar att hålla stilen då och komma ihåg att skriva lite oftare. Kramar