Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

tisdag 3 april 2012

Färg i huset

                    
Älskar gardinerna. Köpte tyget i somras, dyrt, ja för att vara i det här huset. Ca 150 kr / meter

, men det var det värt
        Man kan skymta taklampan i högra hörnet, skärmen till den är sydd av en gammal underkjol.      
         Gjorde jag för några år sen. Lampan i fönstret är köpt på rea på Claes Ohlson, Karamell hette den
Fick ett tips av en kund och härmade det. Fjärilar 10 kr / styck


2 kommentarer:

LillaTuss sa...

Ibland måste man få unna sig lite guldkant på vardagen.

Malin sa...

Ja jag tycker det. Förra året fick två rum dyra gardiner. Jag brukar annars ha köpt tyg för 10 kr metern så nu var det dags att slösa lite