Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

tisdag 3 april 2012

Kalajs

I lördags hade vi ett litet kalajs, för mej. Eller vi och vi Kapten K ordnade allt.
Hemma hos henne i nystädad lägenhet, fick vi kaffe, tårta ( ljuvligt god ) och jag fick presenter.

Trosor, linne, sockar och en tröja av Kapten K

Lite köksredskap och burkar ( jag är burkberoende ) samt en bok av Stephen King av Lillstrumpa



 Och från mor, mitt favoritkaffe, Zoega´s som jag inte haft råd att köpa på länge. Och en slant
 Från far, en film, också en favorit, Mordkommissionen, och en slant. Pengar till trädgården.

 I centrum stod såklart Loppan. Hon kan nu gå om man håller henne i ena handen. Under glada rop gick vi runt i lägenheten och lekte jage med Kapten Ks katt. Sen fastnade hon vid sängen en stund. Man får passa för hon är snabb och har armar som Inspector Gadget



Min goa,  trötta Loppa


Inga kommentarer: