Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 21 april 2012

Jag brukar ju  då och då få höra att jag är klok och skriver bra av mina medskribenter på Familjeliv.se
Men idag lyckades jag verkligen reta upp nån rejält

En kille hade skrivit följande trådstart :
Mammor som ser ut som häströv i ansiktet. Vem fan vill/ville trycka dem och hur ser den jäveln ut ?

Jag svarade:
mamita64 skrev 2012-04-20 23:09:14 följande:

Det manliga släktet är väl inte kända för att bry sej så särskilt mycket om annat än att få ett hål att stoppa kuken i ?
Till och med dockor går ju bra

 Någon Anonym skriver då : 
Anonym skrev 2012-04-20 23:13:58 följande:

Det kvinnliga släktet är väl inte kända för att vara så smarta? De tar in vad som helst i fittan. Till och med dildos går bra. 
Varpå jag replikerar:

Nej du här kommer inte vilken kille som helst in
En dildo ?
Ja då går det ju för mej iaf
Det orkar inte en kille vänta på


Esco skrev 2012-04-20 23:16:15 följande:

Är du seriös eller ? Tyst
Jag :
Fullständigt
Såg tom på tv häromdagen hur en kille knullade en armhåla, inte ens ett hål ju


Någon vid namn Nellee kommenterar mitt inlägg där jag skrev om killar och hål
 Om du tycker så här om män i allmänhet har du fan större problem än du tror.

Jag hinner inte svara så kommer nästa från henne.
mamita64 skrev 2012-04-20 23:17:03 följande:

Nej du här kommer inte vilken kille som helst in
En dildo ?
Ja då går det ju för mej iaf
Det orkar inte en kille vänta på


mamita64 skrev 2012-04-20 23:18:36 följande:

Fullständigt
Såg tom på tv häromdagen hur en kille knullade en armhåla, inte ens ett hål ju
 Nellee
Idiot. Det är allt jag har att säga och skiter högaktningsfullt i om jag blir avstängd. 

På vilket jag svarade :
Du är ju för söt
Hur blir man idiot för att man får orgasm garanterat av onani och inte av sex med en kille ?
Vi har olika uppfattning om killar och hur de kan vara

Kolla in Fråga Olledokumentären så får du se killen som knullar armhålor


Man får inte ha humor i en så här allvarlig tråd en fredagskväll. Undras vilka problem hon tror att jag tror att jag har ?

Inga kommentarer: