Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

torsdag 26 april 2012

Knasigt ?



 


Ja jag vet inte, men jag tror det är lite knasigt
En trygghetsfaktor i mitt liv är att ha ett lager
av tvättmedel, jag har nu 12 paket Via i städskåpet.
Detta gäller inte bara tvättmedel, utan även schampoo, balsam
diskmedel, skurmedel, disktrasor ( använder varje i en dag ungefär )
toapapper, glödlampor, säkringar och värmeljus.
Just nu har jag absolut mest av Via och disktrasor ( 24 nya ) de var så fina

Har jag någon gång lidit brist på något av ovanstående ?
Nä, inte vad jag minns i alla fall.
Men ett mått av tillfredsställelse infinner sej när jag kan öppna
ett skåp eller en låda  eller titta på en hylla och se att
det finns ett lager att ta av
Såklart ännu roligare nu när jag har ett städskåp där en del av det går in

3 kommentarer:

thejeanettishway sa...

för att du jobbar i butik? jag kände så när jag var på karlsson och konsum. gott med resurser :)
men via går fetbort.
alldeles för stark lukt.
trevlig fredag!

LillaTuss sa...

Knasig skulle jag inte vilja påstå. Även om jag inte behöver dessa mängder (hehe) så MÅSTE jag ha lite extra av tvål, toapapper, disktrasor, tvättmedel och tandkräm. Ifall att...

Malin sa...

Vem behöver dessa mängder ?
Men det var 5 för 100, så jag köpte två omgångar. Bra inte bara jag då.

Ja kanske, Jenanette ? Jag vet inte. Jg gillar när det luktar mkt om tvättmedel, men är inte via trogen, här blir det ariel lika gärna eller flytande Wollie