Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 10 mars 2012

Singel, med fungerande högernäve

En singelkvinna är en provokation i sej själv
Hon blir inte bjuden på fester, "nä vi vill ha jämna par "
Hon är farlig," tänk om hon snor min karl." ( inte för att han är mkt att ha, men bättre än inget )
För män, alla män, är hon lovligt byte ( inne i deras hjärnor i alla fall ) för utan en man, eller snarare hans kuk, kan ju ingen klara sej, inte en ensamstående kvinna i alla fall.
Alla vet ju att vi singelkvinnor bara går och väntar på förslag, vilken man som helst duger, kräsna är vi ju inte. Bara vi får oss ett skott i råttan så är vi så tacksamma så.

Faktum är, för min del, att jag  trivs fint som singel. jag lever mitt liv så som jag vill leva det utan att ta hänsyn till någon annan. Det passar mej fint. Det kan också provocera, man ska inte vilja vara ensam, man ska längta efter en partner
Skulle jag känna för sex så har jag en fungerande högernäve, den kan jag lita på, den tillfredsställer mej varje gång. Något ingen man klarat av hittills.



3 kommentarer:

LillaTuss sa...

Hahahaha...... You made my day! Du vet väl vad Woody Allen sa? "Det är inget fel på onani... då har man i alla fall sex med nån man älskar".

Jag är stolt självvald singel och än har jag inga kroniska problem med högernäven ;)

Malin sa...

Woody har så rätt så.

Bra att din näve fortfarande funkar. Min lär nog göra så resten av mitt liv, jag sliter inte precis ut den. Annars finns det ju bra utrustningar att köpa ;)

LillaTuss sa...

Haha.... hjälpmedel inköpes ICKE och näven är inte utsliten precis. Alltså i gott skick för många år framöver