Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

måndag 26 mars 2012

Jag kan tycka att det är ok att klaga ibland.
Alla har vi något vi är missnöjda med, lider av, eller så.....
Men det här jävla klagandet för att få uppmärksamhet, det klarar jag inte av
Det ska klagas över hur ful man är, hur fet man är, hur smal man är ( fast det är rätt ovanligt ) hur oälskad man är, att livet inte är värt något,  ja, allt. Och folk runt om protesterar och säger emot. Personen ( personerna )  i fråga slickar i sej, är tyst ( a ) i några dagar och är sen igång igen.

4 kommentarer:

LillaTuss sa...

Modigt skrivet men förbaskat sant. Lätt att tröttna på sånt. Då läser jag hellre om kärnfysik eller nåt... typ

Malin sa...

Oj tyckte du ?
Ja jag blir så trött att jag blev tvungen att skriva. Har väl sett det där " oh jag är så ful " tex, fast i andra ord då , för många gånger nu helt enkelt.

thejeanettishway sa...

vad de flesta skulle behöva inkl jag själv, är ett redigt knull helt enkelt ;)

Malin sa...

Jaha ja, kanske det.
Jag vet inte om det gäller för mej, inget jag går och längtar efter i alla fall. Finns ingen man som lyckats tillfredsställa mej hittills. Men närhet gillas