Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 10 mars 2012

Rörd och glad

Inlägget nedan fick jag i en tråd idag. En tråd som handlade om ifall det var fel att ge upp hoppet om kärleken och där jag skrev om hur jag varit singel i 19 år och har liten tro på att det kommer att ändras ( om jag ens vill det )
Jag blev alldeles tårögd när jag såg det här

" Ser dig i trådar och tycker alltid du är så bra, att du skriver så bra. Du verkar stark och du inspirerar mig som är en ung tjej på 25 år. Tycker du är cool.. Jag tror du kommer hitta någon, eller han hitta dig. Alltså som känns på riktigt, där man behandlar varandra bra och som har samma livssyn och värderingar. "

2 kommentarer:

LillaTuss sa...

Vad härligt att du även inspirerar den yngre generationen. Oss har du ju redan fångar (mig i alla fall).

Malin sa...

Ja det känns jättekul, härligt att jag lyckats fånga dej