Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

fredag 9 mars 2012

Blåbärspaj


                                                          

        Det blev det idag när mina flickor kom hit.Med vaniljsås och grädde, mums det.
                                                             

Jag färgade håret på Lillstrumpa. Kapten K tog hand om Loppan, något Loppan var väldigt glad för.

Jag däremot fick färga mitt eget hår, gjorde det häromdagen. En mörkbrun, trött på rött för ett tag
Kör på brunt för tillfället. Gillar att byta, både färg och frisyr ofta.



På tal om hår, så lyssnade vi  på lite glamrock , sjöng och dansade med Loppan. Tösen har god smak
                                           

Fast mest dansade hon när jag spelade...........Journey  Kapten K filmade, hoppas jag kan få filmen sen. Hon är för söt när hon sätter upp pekfingret i luften och dansar






                                                          











2 kommentarer:

Millan sa...

Ja jag skall försöka komma ihåg att skicka filmen. Så får du och Jenny godkänna om jag kan lägga upp den på bloggen sen. Den är söt.

Malin sa...

Ja jag vill så gärna se den. Snuttan. För min del får du gärna lägga upp den

Så ska jag försöka skicka de foton jag lovat dej också ha ha