Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

lördag 3 mars 2012

Jag är färgkoordinerad

Har alltid varit
Jag åkte inte ens till stallet utan att tänka igenom så att färgerna på mina kläder stämde ihop.
Överkurs, jag vet.
För bara några år sen fick jag veta att man bara " ska ha " tre färger på sej, annars stör det intrycket
Och det är ju så jag har gjort, fast utan att veta att det var så jag gjorde.
Jag tänker alltid på att det ska stämma, från skor till jacka.
Har jag en färgglad topp så blir det väldigt tillbakadragna färger på resten.
Jag funderar alltid ut vilka kläder jag ska ha nästa dag innan jag ska somna. Om jag ska iväg, alltså. Hemma är det joggingbyxor och en tröja som gäller.
Är jag besatt ?

Inga kommentarer: