Välkommen

Jag skriver inte om ett bestämt ämne, utan om det som faller mej in, eller retar upp mej just vid skrivtillfället.

Det kan vara dagsaktuella händelser, något jag läst om på Familjeliv, det kan handla om misshandel eller blommor. Vad som helst

söndag 5 maj 2013

Kameran funkar!

I stort sett i alla fall.
Det som inte fungerar är skärmen på baksidan
Jag kan inte se inställningar eller foton.
Men det blir ju som förr i världen ju.
De foton som fanns i kameran hade inte blivit skadade heller.
Snacka om tur!
Loppan var påskkärring

Morfar hade hängt påskägg hos Mini ( med godis i såklart )

Våriga färger, de är så otroligt fina när de lyser

Varje dag slår det ut nya blommor

Jag har många Hibiskusar, runt 20, det är en del när man bor på 50m2


Loppan fyllde 2 år, hade kalas och visade stolt sin nya mössa

Lånar Kapten K:s kamera. Hon skall bli lika bra fotograf som sin moster och idol, säger hon


Efter en stormnatt så såg det ut så här. Mittenplåten hade vikt upp sej och var knäckt

Likaså plåten till vänster, jag försökte bocka dem och det gick rätt bra, men inte så bra att jag kunde skruva dem

så jag fick plocka ner och börja om. Nu saknas bara vindskivor på en långsida och fram så är det klart




             Men eftersom jag glömde kameran i min svärsons och dotters bil idag så får jag vänta med att visa resultatet. Då kommer också bilder från Minis födelsedagskalas som vi hade idag, samt en del trädgårdsbilder.

Inga kommentarer: